Vad är en dag på staden?

Om inte alldeles alldeles uunderbar!

B
örjde gårdagen med den skönaste duschen i världen, hårinpackning och skrubb. Slet på mig några kläder, ett laget smink och sen gick jag till bussen. Solen sken och det var lite höstkyligt i luften. Och sen en mysig busstur inlindad i storhalsduken och lyssnade påmusik.
Kom in till stan och träffade Mia en snabbis medan jag väntade på Jägemar. När hon väl kom gick vi på sammurai och åt lunch och pratade om sommaren, gamla minnen osv. Härligt att få träffas igen! Det var alldeles för länge sen! Sen på Isa och slöt upp med oss så vi gick en liten shoppingtur. Fick ju lön igår så då skulle det spenderas ;) Köpte tre myströjor på HM, huur sköna som helst! 149:- styck. Svinbilligt. Sen gick vi på DNA och jag köpte ett par skitsnygga boots, förbannat snygga måste jag säga. Och sköna nå jävulskt! Värda vart enda öre! Lite för dyrt dock, men vafan, dom kommer användas flitigt i resten av mitt liv haha. Kan visa dom senare när jag orkar ta kort!
Det roliga när vi var på DNA var att Jägemar frågar mig "Har du träffat Roos nånting då?" "Jaa, svarar jag och tittar upp. Där e hon ju!" Då stog Roos och Nina och tittade på skor även dom, så jag fortsatte shoppingrundan med dom två för Isa skulle på Frösön och Jägemar skulle jobba.
Köpte två par jeansleggins på Rut m.fl. dom bästa jag haft. Hade ett par sen tidigare så jag visste vart jag skulle köpa. Billiga och snygga och dom blir inte noppriga!! Skööööönt.
På busstorget träffade jag Emma så vi hade ett ordentligt fnatt på bussen hem. Pratade om dementa och vad mycket fult dom håller på med!
När jag kom hem hann jag bara slänga i mig en panpizza så tvingade Janine med mig på step-up och jag kan säga att vi DOG! Så jävla otränade fast vi har provat springa lite då och då.

Efter världens svettpass åkte vi hem och hämtade Robin och for till mig och tittade på Idol, men det sög så vi åkte hem till Robin igen och spelade Ressan till halv 1!

Det var min dag :) Skitbra dag tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0