Update

Fy fan vilken jävla slapptask jag är när det kommer till bloggandet. Men vad ska jag skriva egentligen?
Mitt liv består av arbetslöshet och inte så mycket mer, men det kanske blir ändring på det.
Vaknade imorse av att det ringde en dam från Strömsund och frågade om jag ville vara "avlastning" till en pojke med autism. Vi ska prata om hur ofta och sånt där på måndag, då jag ska på möte med henne och mamman till pojken.
Mamman är min kompis Marie och det var hon som rekomenderade mig till jobbet! Kung. Några extraslantar iallafall. Dom blir det bingo för!

Igår vaknade jag av ett annat samtal. En gammal klasskompis, Emelie, ringde och sa att hon skulle till Hammerdal och tyckte vi skulle ses. Jag var bakfull och inte skitsugen, men hon lockade med pizza så jag kunde inte säga nej. Det blev 2 timmar på pizzerian för vi pratade så in i helvete sen några timmar i soffan med prat också. Efter det blev det bingo med Janne! Rebecka den fjanten bangade och åkte till Backe för hon skulle följa med och jaga. Ja. Vad ska man säga? Fjanteri täckte det hela mycket bra.
Men jag och Janne hade roligt ändå och hade lite fnatt i vanlig ordning. Ibland blir allt bara så fult.
Pratade bland annat om dampet man får när småsyskon går in på ens rum och tar saker. Ska ringa Janne om en stund och höra vad det blir idag.
Men nu ska jag döda lite folk en stund så hej.

Kommentarer
Postat av: Roos

Ja men jag saknar väg diig meeeed!!!!! <3 <3 <3

Lät bra det där med avlastningen btw :) lättförtjänta pengar. Brukar också göra det. Fast jag tar hand om gamla söta gubbar ^^ haha

2010-09-15 @ 19:46:17
URL: http://thisismenathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0