Strapatsrik dag!

Tack och lov för att jag inte var tvungen att gå till tandläkarn förräns 10.15 imorse, då hann jag somna om en stund efter telefonsamtalet! Kom hem, satt mig i soffan, åt frukost med HALV ANSIKTSFÖRLAMNING och försökte titta på nåt på TV. Men som alla som tittar på TV vet så är det bara skit mitt på dagen så det bar sig inte bättre än att jag slog på Remeber Me. En ganska bra film faktiskt! Trodde det skulle va nåt sånt här piss och skit kärlekstjaffsfilm men den handlade mer om familjeförhållanden så då blev jag glad. Sen att snygga Robert Pattinson var med gjorde ju inte så mycket ;) Soooo Tinastyle. HA!

Till middag fick jag mammas hemlagade potatismos och fiskpinnar och spenat. Hur jävla gott som helst! Mamma kan det där med potatismos.
Sen gick jag på långpromenad med Janine och Rebecka. Skrattade som tokar åt mitt och Rebeckas jobb. Det händer mycket tok inanför jobbets välvda dörrar. Gick hem till Janine och skrattade åt ful-Hubbe och fjant-Solveig, Janines katter. Hubbe är skitstor för att vara katt och han jamar som en knarrande dörr. Sen att han tror att han fortfarande är en liten kattunge som får plats överallt gör inte saken bättre. Så han myser med mig stående på bakbenen med huvet i mitt knä och Solveige, Hubbes mamma, blir skitsur och sitter i ett hörn och blänger haha!
Sen kom självaste Jafar hem! Ve och fasa. Det är Janines lillebror, så vi käkade glass och blev slagna litegrann och han var cool i vanlig ordning. Jävla trollunge..

I brist på bättre saker att göra så åker vi in till stan en sväng och cruisar runt som idioter. Strax efter Fyrås utropar Rebecka som sitter bak "MEN SÄNK FÖR FAN VÄRMEN!!" Det var så jävla fult, och jag skrattade hur länge som helst. Ett riktigt fnatt på min ära.
I stan blir vi förföljda av nån jävla bögjävel på fyrhjuling som kör efter oss och stegrar och vinkar samtidigt.. Viktigt? HUR länge som helst höll han på. Och varje gång han försökte köra om accade Janine så det inte gick haha. Härligt att jävlas <3

Nu är Göran nästan hemma, måste bara pausa i Sthlm en stund. Imorrn kl 17.00 beräknas han sätta ner foten i Hammerdal. Nu är det nog med att ränna omkring. Han måste ju se efter sin gamla flickvän, det förstår han väl? Eller?

Dessutom känner jag att en vagel är påväg att flytta in i ögat. Jättekul.. Vad har jag gjort för fel?


Snygga R-Patz ;)

Kommentarer
Postat av: Z

MEN GRRRRRRRRRRRRRRRR!

2010-09-02 @ 13:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0