Slutkörd

Jag och Janne har varit dom ultimata hurtbullarna idag, och mer imorrn!
Vi gick åsen runt och sen hem till henne där vi dödade tid och katter, sen gick vi hem till mig och började kolla Resident Evil. Vi drog av 2 filmer och tar den tredje imorn.
Vi cyklade även på min mördarcykel och dog och sen drog hon hem.

Nu ligger jag och e svintrött men måste fan i mig duscha för det här är inte okej.
Har nyss kollat på kungarna av tylösand vilket är mitt absoluta favoritprogram från och med nu <3 Sköna idioter som gör saker dom kommer ångra. Ah. Härligt. Har fått en liten favorit och det är Jockiboi för att han e så jävla ful hela tiden! Jag hade Nemo som favorit först för att han fick ligga mest, men han har så störiga tix när han pratar så nu blir jag bara förbannad när jag ser honom istället, haha. Närå men lite störigt är det.
Och, som den ultimata fjant jag är, måste jag bara kommentera Kissies kommentar om programmet "Dom kommer ju aldrig få nåt jobb" ... Och det kommer hon? Hm. Jävla skum tjej. Fröken "närå".

Nu har jag fjantat mig klart så nu ska jag dega vidare. Dega är livet. Iaf när man gjort nåt på dagen. Dega hela dagen är skittrist. Med en rödgrön regenring kanske man t.om. kan få ett jobb? :)

Kommentarer
Postat av: Z

Jag ska förstora näsan imorgon "näråååå" Jag har så stor näsa bara för att jag ljuger så mkt.

2010-09-17 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0