phu..

Nu! Nu är det över. Jävligt jobbigt ska jag säga. Eller ne, jag överdriver bara. Det gick bra! Men jag fattar fortfarande inte vad vi skulle prata om?
Vi pratade om att jag var arbetssökande, det gjorde vi klart för oss. Och att jag sökte jobb. Hela tiden. Det gjorde vi också klart för oss. Sen skickade jag över mitt CV och personliga brev som han ska läsa igenom och ge feedback på. Men han ögnade brevet och sa att det såg bra ut, Ja men det var väl bra tänkte jag.
Sen så sa vi att vi ger nog fan i att prata via telefon något mer utan mailar bara istället. Topp!
Han skrev iaf på sin lilla arbetsförmedlingendator att jag är aktivt jobbsökande! Right on.
Nu ska jag klä på mig vettiga kläder, vänta på att mamma ska ringa, klä på mig, gå på ica, köpa cigg, röka.
Och sen då? Hahihaho.

Det har spöregnat hela natten. Och det småskvätter fortfarande. Just då önskas dessa. Vänligen ge mig snarast.

De e mina önskestövlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0