Listjävel!

Hur bor duI lägenhet med Göran och katterna

Brukar du komma i tid: Om det är viktigt! Alltså, svinviktigt. Typ jobb..

Hur lång är du: 168 cm

Kan du laga mat: Jafan, svingod också. 

Har du någon fobi: Getingar, spindlar (fast rädslan nästan gått över, nu måste jag bara döda dom), mörker. 

Hade du en bra kväll igår: Jao, helt okej! Janne vann på bingon.

Vilket är ditt senaste inköp:
 köpte havrefras på Ica! 

Din favoritdryck på morgonen: OBOY lr juice. Eller kaffe.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen.

Har du sovit i din egen säng inatt:
 Jajjemen!

Vad hade du sönder senast: Vet inte.. men det var nyligen iallafall! 

Vem snackade du med senast: Robin eller Janine, dom sitter brevid mig och spelar Ressan.

Alkoholhaltig favoritdricka: Iskall cider på glasflaska 

När gjorde du senast något riktigt dumt: Igår, jag ställde in ett paket glass i kylskåpet  och upptäckte det några timmar senare så det var bara att slänga :(

Saknar du någon just nu: Klassen!

Vad ska man göra för att få dig irriterad:  HAHA! Borde ha ett helt inlägg bara med den frågan!

Intressen: Musik, teckna måla osv, tvspel, film, umgås med folk, BINGO hahaha!!

Senaste person du ringde:
 Robin

Vad drack du senast: Vatten

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Vissa dagar dricker jag inte ens kaffe för det är så tråkigt att koka.

Använder du hudkräm: Ansiktskräm!

Attraheras du av män med skägg: Spelar ingen roll

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Arbetslös, pank, bor i Hammerdal. Ja. Jag vill nog ha ett jävla jobb lr nåt. 

Vilken låt lyssnade du senast på: Shatter me with hope - HIM

Vad tycker du är äckligt: SNOR, djurplågeri, djursex..

Har du pengar på mobilen: Alltid

Vilken svordom använder du mest? : Pung används ganska flitigt just nu. Men jag svär så mycket och så ofta att jag inte riktigt vet.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Va med förstås :D

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny lott HAHA.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Vet inte.. kanske?

När var senast någon stötte på dig? Vet inte :S

Vad åt du till middag senast? Makaronipudding!

Äger du några popband t-shirts? Nej

När flög du senast? I april

Pratar du några andra språk? Engelska

Har du gråtit offentligt? Ja, pinsamma jävel man e . 

När sov du senast på golvet? Minns inte, kanske när jag somnade vid elementet för det var så varmt förra vintern.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ 7-9 lr nåt

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ohja, jag har så mycket viktigt att göra att jag inte hinner andas.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? JAG HATAR MITT LIIIV! JÄVLA SKITLIV! osv. 

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Troligt.

Tycker du om att krama folk? Njäe, egentligen inte. Inte ofta eller många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0