Drömliv - framtid.

Jag är alldeles pirrig och rastlös i kroppen och jag vet inte riktigt varför. Det känns skumt. Som om att jag har något jag bara måste göra, nu, men jag vet inte vad. Undrar vad det är.. Jag vet en massa saker jag skulle vilja göra iallafall!


Flytta -
Det behöver inte vara så långt bort, men iallafall östersund.

Ha ett jobb -
Tänk vad skönt va? Ett riktigt jobb med riktig lön. Rutiner på veckor, lat och mys på helgen. Löning på fredag.

Inreda lägenheten -
Stora kuddar, filtar, hyllor, gardiner, ljus, sängkläder, bord. You name it!

Weekendresa -
London, Paris, Barcelona, Rom.. Eller varför inte en enkel mysweekend i Stockholm med besök på musem, fikor i höstrusket, mysiga middagar och promenader genom gamla stan?

Gymkort -
När jag bor i stan och har råd så skulle ett gymkort sitta fint. Några dagar i veckan, träning med kompisar. Underbart.

Fokusera på måleriet -
Okej, det här är faktiskt någonting jag har möjlighet att göra men jag har inte fått tummen ur. Börja måla oftare och mer, köpa dukar och färger och bara sitta i timmar och måla. Som på den gamla goda ESBD tiden.

Skita i vintern -
Nån vecka i Thailand lr LA skulle inte vara mig emot. Skita i snöjäveln och minusgraderna. Härligt.


Ja, lite sånt skulle sitta fint.
Jag vill göra allt det där NU NU NU !!
Låter det inte helt jävla perfekt?

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-01 @ 07:54:24
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0