Bio och mys med "G"

God morgon bitcheess ;)

Har ni sovit gott? Det har jag iallafall. Hammerdals största bloggerska ni vet ;) Hade en ytterst trevlig kväll igår med G**** (Ni e bra nyfiken nu va ;) Bitcheeezzz) Vi började med lite shopping på stan. Alltså, ääälska killar som följer med än på stan. Hitta inte så mycket, och det jag faktiskt hittade tänker jag inte lägga ut. Så less på fjortisbloggare som härmar än.. Sooo not Tissiestyle ;)
Sen mötte vi upp några gemensamma kompisar och åt på en yyytterst trevlig restaurang, men jag åt inte för jag bantar. Köpte dock än halv ko för att det skulle se så tomt ut på min tallrik ;) *fniss*
Sen gick vi på bio, nya Resident Evil. Tur jag hade "G" med mig för det blev lite läskigt då och då *thihi* Sen tog vi en taxi hem (soooo Tissie-style!) tittade på det vi missade av Idol ;)

Jävligt pinsamt programm. Fattar inte hur folk kan skämma ut sig sådär i TV, alltså? Vill dom inte ha jobb senare i livet? Jaja, deras förlust ;)

Ne, nu ska jag ringa min kompis Jannie och höra om hon vill träffas och snacka killar ;) Självklart över en chai-latte. Sooooooo Tissie-style!



Kommentarer
Postat av: emma

hahahah

2010-09-18 @ 14:02:39
URL: http://emsestrindlund.blogg.se/
Postat av: Z

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2010-09-18 @ 14:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0