WOW

Jag tror jag lägger mig bakom ett träd i en grop nånstans och självdör.
Hittade nyss en ny blogg jag kommer följa! http://ebbasfoton.blogg.se/
Sjukt snygg tjej, jag menar verkligen SJUKT snygg. Hårfärgsjäveln är ju en dröm. Jag provade se ut sådär i håret i somras men det blev inte lika fint. Så nu vill jag inge mer.
Det som stör mig mest är att hon är 15. FEMTON ÅR!! När jag var 15 hade jag just upptäckt "emo"stilen och satte allt på att vara svarthårig och svår. Det här med att vara svår funkade inte för jag är inte särskillt svår så det skippade jag sen men körde stenhårt på att bära nitskärpet varje dag och avklippta fingervantar. Fan va cool jag var. Jag vill vara där igen, rökning och HIM. Förvisso röker jag fortfarande och lyssnar på HIM varje dag men det är inte samma sak. Det är inte samma känsla. Jag tror fan att jag har åldersnoja. Det känns som att nu har jag haft mitt roliga, nu måste man växa upp och på en samhällstjänande idiot och inte mig emot - men jag vill nog få ha ett liitet liitet val. Typ att välja att inte jobba med telefonförsäljning. Men jag kommer ta det jobbet ändå om jag blir erbjuden det. Nu är jag less på att vara pank. Och fet också för den delen, men det tar jag itu med en annan gång. Borde göras snarast innan fettman får överhanden. Men mat, chips å dipp osv är ju så gott. Jag vet, så snackar tjockisar och jag är nog en av dom nu men jag ska försöka byta sida.

..var var jag?

JO! Den här tjejen, Ebba, är 15 år och typ coolast i världen. Hon är 15 år och är redan modell, stor bloggerska och modeinspiratör. Det är bara hatten av. Hatten av för Ebba!



Såhär tuffa var jag och Maria 2006. Det var tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0