Var e dagen?

Nu är dagen officiellt slut.
Nu får jag inte lata mera. Och jag som tänkte hinna med så mycket ingenting idag. Eller ja, jag tänkte ju städa först och främst men sov längre än Gud, och han sov ändå hela medeltiden. Nu kommer Göran hem inom en timme och jag har fortfarande inte diskat. Dra igång Böglistan och dansa bort all skit kanske? Det brukar ju funka.
Det är sjukt bra att vi inte har grannar. Får spela hur hög musik som helst, skrika hur högt och mycket som helst när som helst. Aj löv it.
Som jag skrev förut så måste jag ju gruva om allt och nu skriver jag ett helt onödigt inlägg om ingenting bara för att ha nåt svepskäl till att inte diska riktigt än. Jävla mig. Jävla lateri.


Lilla Kenijum. Sötfis.

Nemen nu jävlar, nu trycker vi till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0