TROLIGT EMMA!

Haha, den här finmaten delas inte med sig av;)

Ja, nu sitter jag faktiskt på toa. Det går bra ifall ni undrar. Idol på tvn och smågodis på bordet, dricka i glaset. Typisk myskväll. Fick nåt slags ryck i öltarmen för en stund sen dock, så jag ville dricka lite öl men när alla taggar inför imorrn så gör väl jag också det! Så imorrn lämnar jag nykterheten bakom mig och ger min in i rysdryckens härliga dimma.
.. för att senare vakna upp av rysdryckens förrädiska bakfylla.

Nu blev jag inte lika sugen längre :S
MEN det ger väl med sig till imorrn!

ALLA ska vara med! Alla som vill iallafall :D Ring mä, ska till ström på bolagé imorrn. Hör av er ifall ni ska ha nåt! :)

Åååååååååååååååååååå Zoit e här
Å ebba e här
Å va roligt att ebbas pappa e hääär

Det är den reklamen nu.

NE, nu ska jag torka mig och krypa ner i soffan igen.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ha en fin måndag! :)

2010-10-04 @ 12:33:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0