Tina lamadjur

Fy fan vilken lam jävla dag. Gjorde till och med mer igår. Det är illa. Riktigt illa. Typ som jag mådde på slutet i fredags, haha. Lär man sig nånsing? Jag menar, vad tror man när man redan är packad? "Ja men två tequila, grogg, öl och en turk på det är väl inget?" Idiot. Sen gjorde jag Jannicas välberömda partytrick. Fingrarna i halsen på toan. Det funkar alltid för henne när hon blir för full. Hon kör fingrarna i halsen, spyr lite och sen är hon på topp igen! Självklart väntade jag mig samma resultat, påhejad av Emma i bakgrunden. Det funkade inte alls kan jag säga!

Kvällen började med att Svensson aka Jultomten kommer in genom dörren, jag och Zandra (som inte tänkte dricka utan ha myskväll) sitter och skriker i köket för vi tror det är Emma. Sen hör vi hur det klirrar så vi går och ser vad som är på gång och där står lilla Svensson med en hel låda xider i famnen och säger "ta den här, hörs hej" ställer ner den i soffan och går ut. Kvar stog vi och stammade ett tag och ger sen ifrån oss ett glädjevrål utan dess like! Sen var det bara att byta om och slänga på sig smink. Emma kom och dog hon också så vi lyssnade på min spotifylista named Bög och fixade oss. Knäppte första cidern och inväntade gossarna i soffan. Eller ja, jag inväntade ingenting utan Simon skulle komma och ta första cidern med oss sen skulle vi dra vidare. Men ICKE! Vad jag borde vetat är att Simon kommer ALDRIG ensam. ALDRIG. Med Simon kommer Svensson och Buschken. Jaja tänkte jag.. vi drar väl nån annanstans snart. Men icke. Det gjorde förvisso inte så jävla mycket men ändå haha. Tänkte ju festvägra i helgen med istället blev det kalas i mitt hem. Vi började dricka och Simon började skratta. Och skrattade hela kvällen. Det som behöver nämnas är att när Simon skrattar finns det ingenting ont i hela världen. Det är världens mest smittande skratt.
Vi spelade IGOR-spelet, ett slags ölspel med andra regler än vad jag brukar spela med men det hela avlöpte som alla ölspel. Alla blir full, fort.
Zandra partypoopade och åkte hem och resten drog på blå där all alkohol vankades. Hyvva.

Gårdagen kunde faktiskt inte börja bättre. En drömbakisdag. Vaknad av att Emma sliter upp dörren och skriker "Jag har med mig 2 cola, 2 fanta och chips och dipp!" Jag kravlar omkring i sängen och känner att nu är slutet nära. Tittar ner i spyhinken och känner spykänsla igen så jag kastar mig ur sängen och hoppar in i myskläderna. Stapplar kisande ut i köket med gårdagens smink då jag ser att Emma har städat undan alla ölburkar och tomflaskor. Tårarna kom nästan. Dessutom hade hon köpt med sig treo. Hur underbart? Emma är värd sin vikt i guld.
Vi åt upp tacoresterna och tittade på disneyfilm. Sen kom Robin och vi tittade på mer disneyfilm och åt chips och dipp. Sen gick vi på blå och åt pizza, sen hem och titta på mer disney och äta mer chips. Enda botemedlet mot bakfylla.
Så idag är jag bara allmänt lam. Har fan inte lämnat soffan förutom för att gå på toa och röka. Men nu måste jag gruva för att duscha och gå hem till mamma och äta.

Inte lätt att vara jag. tror jag allt mer.

Kommentarer
Postat av: emma

hahah

2010-10-17 @ 18:18:41
Postat av: zandraaa

hahahahah tror jag allt mer...

2010-10-17 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0