Lördag!

Jag har en fin man :) I nuläget städar han bakom spisen. Jag vägrar vara med eftersom det förmodligen är så vidrigt att jag inte skulle kunna bo kvar om jag tittade. Sen ska han städa under kylskåpet och jag kommer givetvis inte vara med då heller.
Gissa vad jag gör? Jo! Jag tvättar. Nu ska jag tvätta upp vartenda jävla plagg så jag slipper tvätta nå mer på ett tag. Nästan klar nu.

Igår åkte jag till stan med Janine och Chris, gick på arbetsförmedlingen. Och jag förstår faktiskt fortfarande inte varför jag ska dit? Inte får jag nåt jobb inte?
Men tanten hjälpte mig faktiskt litegrann genom att svara på lite frågor och ändra mina "arbetsval" eller vad man ska kalla det. När jag har knappat in nåt har jag antagligen varit ganska full då hon knappt förstod varför eller vad jag hade valt. Det gjorde inte jag heller så vi bytte och nu ser det bra ut!

Efter arbetsförmedlingen träffade jag Sara och hennes fantastiskt underbara lilla dotter Freya. Dra åt helvete vilken fin liten knul! Och snäll. Grinade bara en gång när jag var där och då höll det i sig i typ 20 sekunder. Ska tillbaka i veckan för ett längre besök. Freya låg och sov i min famn under hela visiten, mitt hjärta brast. Hon gav mig även ett av sina hjärtekrossande flin och jag kände att jag är såld! Hur ska jag kunna gå omkring på dagarna när jag inte får snusa på henne?
Grattis Sara, du har fått jackpot!

Jag vill bli bjuden på kaffe hos nån. Bjud mig?

Kommentarer
Postat av: MALIN

hejhej,läget?



va gärna med i min tävling om vad radiance doftar?

några inlägg ner.. :D:D

2010-10-10 @ 14:50:24
URL: http://mavalina.blogg.se/
Postat av: Laila♥

<3

2010-10-11 @ 13:52:51
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0