Kungarna av Tylösand

Är det bara jag som älskar hela konceptet?
Folk som bor tillsammans, bråkar, super och knullar.
Klockrent.

Jag menar, måste jag se ett till pissigt program som Ullared, Färjan och resten av svensk tvs jävla skit så spyr jag. Jag hatar verkligen svensk tv. Det är för fan skit! Kungarna av tylösand is the real deal. Helt jävla hjärndött och fokuserar på det man vill se - folk som gör bort sig i TV! Alla älskar ju Idol tex. Varför? JO! Auditionavsnitten. När folk som tror dom kan sjunga går in till juryn och blir sågade. Det är sånt man vill se, det är ju underbart!
Nä, tummen upp för Kungarna av Tylösand!

Idag väckte Janine mig och sa att hon försovit sig. Big surprise. Så jag blir uppjagad ur sängen (drömde nåt svinbra, typ att jag var Harry Potter eller nåt liknande. Alla bra drömmar handlar om det) och måste springa ut och måste LIKFÖRBANNAT vänta på Janne som är sen, jävla stjärna! På väg in till Ström nojade Janine för civilpoliser. Är det inte älgar är det civilpoliser. Vi såg ingen civilpolis.
Vi lämnade in bilen och gjorde ALLT man kan göra i ström. Fikade på Simon, kollade alla affärer (hittade en jacka jag ska kräva av mamma) och köpte presenter till Dullen å Deanne. Gick ett varv runt nåt villaområde och var sjukt less. När vi ska gå till Emma och tar en liten paus på Lek och Papper (VÄRLDENS BÄSTA leksaksaffär. Nostalgin kom och slog mig med en hammare i huvet) så ringer mekanikern och säger att bilen är klar. Bara att gå hela vägen tillbaka.
Sen kom jag hem, handlade, tvättade, spelade tvspel, myste med Göran, kollade på tv och såg..

..En skitbra dokumentar som heter King of Kong som handlar om en person som försöker slå världsrekordet i Donkey Kong. Skitbra, se den! Även om ni inte gillar tvspel så kommer ni älska den! Skulle bli en skitbra drama-komedi också faktiskt. Nån borde seriöst fundera på att göra det. Inte sverige dock, som ska hålla sig borta från allt som gäller tv och film. För evigt.

Näe, allt för mig idag. Nu ska jag krypa ner hos Göran och sova. Och hata Apple litegrann för att jag inte kan uppdatera min spel på min iphone. Ilandsproblem, visst, men fortfarande ett problem som irriterar mig till döds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0