illusion

Nu är jag less på mitt händelselösa liv så från och med nu ska jag dikta ihop allt jag skriver här i bloggen så att jag kan titta tillbaka på min tid efter gymnasiet med en varm känsla av saknad istället för att bli förfärad och tvungen att prata ut om detta med kurator.
Ett extremt bevis till att mitt liv är allt annat än spännande är:
Jag blev faktiskt ledsen idag när jag inte kunde följa med på bilbingon

Vafan liksom?

Imorrn ska jag ta en fika på stan med några yytterst trevliga kompisar och sen gå och få ansiktsbehandling;) Kanske även blir en middag på nån trevlig restaurang och biobesök. Loove my life

*sanningsmodifikator*
Imorrn ska jag följa med när Janine lämnar in bilen på lagning. Kanske blir en fika på Simon tills allt är klart. Sen hem för att ta itu med disk, tvätt och matlagning. Korv och mackaroner? Sen blir det väl nån film.

BAH!
Ska det va så jävla svårt att få jobb?

Kommentarer
Postat av: Z

moahaha blev så jävla avundsjuk först

Var tungen att läsa det igen för att fatta att det var ett ljug

2010-10-07 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0