Godmorgon!

Eller gomiddag eller goddag?
Jag har faktiskt inte sovit såhär länge, faktiskt. Jag hade turen att ha två personliga väckarklockor som ringde mig kring 10 imorse så sen har jag varit vaken! Men jag har inte gjort så mycket än, matat hunden och slängt i en tvätt.
Vet inte om jag sagt det, men jag är hundvakt fram till i eftermiddag åt en liten gammal pudel som mest bara sover så det är lättsamt. Vi ska snart ut på promenad, men jag tänkte att vi skulle tajma det med att möta Zash på bussen om typ en timme.

Hittade en rolig video, det kunde lika gärna varit jag som gjort den men den var kung. Blev lite varm i hjärtat.

http://www.youtube.com/watch?v=YxE-YzLgp3k&feature=player_embedded

Är det någon som vet hur jag gör för att få upp en "videoruta" eller vad man säger, kan inte nån hjälpa mig?

Kommentarer
Postat av: emma

jag visar ikväll :)

2010-10-15 @ 15:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0