God morgon!

God morgon :)

Inatt har jag också sovit som en gud, tror att mitt sovrum äntligen vill va min vän igen. Det gillas! Har nyss avnjutit svingod frukost. Havrefras, ägg och kaffe. Så nu är jag pepp på att göra.... INGENTING! Det finns verkligen ingenting att göra. Skulle visserligen kunna städa men det orkar jag inte så jag skiter i det.

Kenneth ligger och fjantar sig och ser ut som en idiot. Undrar om han har gjort nåt dumt och försöker charma mig så jag inte ska bli arg? Det funkar inte iallafall. Han är inte söt, han ser riktigt idiotisk ut bara. Fetmagen som ligger överallt och så spretar han med tårna. Jag lovar att han rivit sönder toarullen igen. Nåde kattjäveln om han gjort det! Då blir det nackskinnsvals och eventuell avlivning. Undrar om han kan läsa? Han började precis blänga som fan när jag skrev om nackskinnsvalsen. Cpdjur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0