Bakat kladdkakemuffins!

Hur gott låter inte det?

Idag har jag faktiskt gjort lite nytta :) Har tvättat och diskat (fan, det låter som om jag gör det varje dag:S Men de e fan nästan!) Bakat, gjort mat och varit på gott humör hela dagen. Promenerat en sväng och jobbat. Härliga tider. Imorrn blir det stan för att gå på Arbetsförmedlingen, lämna tillbaka Fridas jacka som hon glömde här i lördags och sen ska jag ÄNTLIGEN få träffa lilla Freya, Saras dotter.

Haha, idag när jag spelade Uncharted så blev jag så rädd att jag var tvungen att sluta spela. Pulsen blev för hög haha. Så jag kanske får spela en liten liten stund nu om jag är snäll. Göran spelar för tillfället Just Cause 2, så det kanske inte passar så bra.

Ne, nu ska jag vänta på att muffinsen ska svalna och sen ska jag bjuda Göran på dom och kanske se en liten film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0