101014

Gah! Vad less jag är! Idag har jag inte gjort ett skapandes skit, värdelöst! Borde ta mig tid att måla, baka eller göra ungefär vad som helst bara jag gör nånting! Skulle gärna vilja måla, men när jag tänker på att jag måsta stöka fram en massa färger och sån skit innan och sen plocka bort efter får mig att tappa suget. Det hade varit guld om jag bara kunde ha allt framme och sätta mig utan att behöva flytta sakerna fram och tillbaka i skåp. Jävla katter. Det är deras fel! Om dom kunde ge fan i nåt nån gång hade jag kunnat  ha sakerna framme, men icke!
Borde göra om extrarummet till en atelje. Det kanske får bli helgens projekt!

Saknar gamla goda PC. Saknar att dricka kaffe i bildsalen och måla hela dagarna. Det var grejer det :)


jag, Roos, Jannica, Hoppis och Karni!

Kommentarer
Postat av: Neha

tack snäalla, blir så glad och självklart får du det=)

2010-10-14 @ 22:24:09
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Roos

Saknar också ^^ <3

2010-10-16 @ 20:07:58
URL: http://thisismenathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0