Vårtider = Sjukdomstider?

Här ligger jag i soffan med dator på magen ist för att lära mig hur man äter rätt, dansar och sjunger studentsånger. Jotack, det är Vett och etikett-dag på skolan för oss studenter och istället ligger jag och snorar.
Tror alla hjälpt till att smitta varandra. Göran ligger brevid och hostar och spelar tvspel och igår gick Jannica omkring som ett vandrande vrak på skolan.
Nåväl, blev nyss inringd till jobb i helgen, så har man lite tur så får man väl lite pengar nån gång! Det är inte en dag för tidigt direkt.

Blä blä blä. Idag blir det tvspel och film. Och gojävlamat.
Borde va med den lilla blonda snart, men framför allt min högra hand Robin. DAGS!

Göran tycker att jag ska skriva "Nu sitter Göran och är snygg igen.." okej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0