Studenttankar

Ja, det är student om några dagar. Eller ja, 2,5 veckor. Och vad tänker jag? Njaa. jag vet inte.
längtar, men tror knappt att det är på riktigt ändå så jag kan väl fira trots att jag inte är särskillt övertygad att det gäller mig.
MÅSTE gå ner lite i vikt innan dess så klänningen sitter som folk. Nu ser den mest ut som ett körvaskinn. Efter glassen ska jag börja på allvar.
Saras unge sparkar för fullt, jag är avis. Litegrann ibland.
Köpte en bustier idag, den va för liten men det skiter jag i. den ska jag ha ändå!
Färgat håret.
Såhär ser det ut, dålig bild men ändå.
färgen är mycket ljusare och orangeare på riktigt, men jaja. Som sagt prelimenärbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0