Sjuk å sjuk

Jag är fortfarande sjuuk! Måste bli frisk tills helgen som bjuder på jobb jobb jobb.
Lördag: 07.00-13.00 ledig tre timmar 16.00-20.30
Söndag: 07.00-17.00
Känns bra. Nej. Men det blir klirr i kassan och då blir jag glad :)

Senare idag ska jag och min trogna kumpan Robin jämnföra slips och skor inför den stoora, speektakulära baljäveln som går av stapeln nästa torsdag! Om skorna och slipsen inte matchar skiter vi i det, och tar dom iallafall. Hohoho! Sen blir det den obligatoriska filmkvällen. Lite för länge sen, typ 2 veckor. Skärpning!

Imorgon är det sista kvällen på Larrys, hade varit kung att gå dit, men jag vet inte riktigt. Ska jag vara frisk till helgen borde jag verkligen skita i det.
..men vem vet?

JAG VILL MÅLA! JAG VILL MÅLA! JAG VILL MÅLA!!
måste verkligen göra atelje i extrarummet.
Sommarens to-do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0