kvällstankar

Hoppade ut ur duschen för nån minut sen, skönt att bli av med svetten och mjällen. För en stund iallafall! Idag har varit skön. Skönt att träffa tjejerna igen. Saknat dom!
Efter skolan blev det Matilda, och det var ett gäng där. Ett gäng dansare, jag som känner dom så väl. Närå. Jorå.
Nu har jag och Göran skrivit ut biljetterna till turkiet också. Ååh vad skönt att få åka iväg. Längtar livet ur mig.
Synd att jag köpte en bikini som inte var lika snygg på mig som på tjejen på HMs hemsida. Fitt.

Till vänster har vi så som jag tänkte att man ser ut i bikinin. Till höger har vi sanningen..

..varpå jag gick omkring med samma min som krokodilen ovanför.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönaste jävla tina haha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0