sweet dreams

Drömde om Mr Edward Cullen inatt, så nu e jag lite kär och pirrig! Hohohoho!



Vaknade (fan fan fan) för en timme sen typ, och nu ryter lejonet efter kött. Hungern river min vargabuk osv.
Skitväder idag igen, men jag är glad som en lärka iallafall för igår fick jag mig ett gott skratt med mina kompanjoner, och idag bubblar planerna upp! Än så länge som små frön, men dom ska växa och frodas så dom inte kan gå fel.
Idag måste jag åka till jävla Strömsund och hämta mitt pass. Om jag får nåt sms lr så vill säga. Vet inte riktigt hur man ska veta att det är klart? Kanske borde ringa och fråga. Ja det borde jag.
Och idag ringer min chef för att säga när jag kan börja! Nu jävlar vänder det!
Och idag ska vi beställa resan!
Utropstecken!

Som sagt, frukost - NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0