Strålande söndagmorgon!

Vaknade som en liten prinsessa för ca en timme sen. Låg och väntade på att Göran skulle vakna så jag slapp vara själv. När han inte gjorde det klev jag upp och nu håller jag på att göra frukost! Det blir ägg, mackor och mjölk och flingor! Det är så jävla gott.
Idag ska jag inte ligga inne och feta, utan idag blir det en dödspromenad! I skinnjackan! Älskar skinnjackan.

Just nu hade jag gett ganska mycket för att få sitta hos Jannica och höra snacket om gårdagen! Som jag förstår utvecklades det till det bra hållet, på ett intressant sätt. Men vi får väl prata ihjäl världen om det imorrn på skolan. Men skönt att sitta på i Jannicas port i solglajjer och vara glad för att man är den enda som inte är bakis. Haho!
Började se en bra film igår. The Road, med Viggo Mårtensen. Den var bra, och jobbig att se. Se den! Speciellt Karin!

Nåväl, snart är äggen klara så jag ska väcka min lilla man som ligger och snusar i sängen!
BRA DAG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah okej! vi borde nog fan ha delat på en pizza idag tror jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0