Snart läggdags!

Sitter och dricker en kopp te och ska snart gå till sängen, för imorrn MÅSTE jag verkligen iväg på skolan.
Har inte orkat gått på skolan denna vecka. Vet inte varför, men jag har varit så otroligt omänskligt jävla trött! Jag har sovit hur mycket som helst! Och jag är trött ändå. Skumt. Men imorrn gäller det filmkunskapen, så jag måste ta mig iväg. MÅSTE MÅSTE MÅSTE!
Inte bara måste jag ta mig iväg på skolan, jag måste börja ta hand om mig själv. Jag tar mig själv för givet och det funkar inte.
Så nu ska jag gå och tända lite ljus i sovrummet och krypa ner under täcket med en bok. Kanske Barabas? (närå) eller?
Det blir nog Lucifers kärlek. Jag antar det.

Imorrn ska jag göra en lista på en massa saker. Nu får det fan vara nog med gnäll och hopplöshet! Nu får jag sluta sitta och tycka synd om mig själv för att världen är dum (vilket den verkligen är också) och ta tag i det jag vill ha gjort själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0