SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA (typ) 80 DAR!

Nu har jag min mössa. Nu är det dags!
Just nu ligger jag i soffan helt jävla slut efter dagens strapatser. Saknar min man litegrann också. Är galet trött, men faktiskt glad!
Idag har jag hunnit måla 2 tavlor efter flera 1000 års uppbehåll, och jag har mått allmänt bra idag. Har försökt ta tag i två viktiga saker idag, men inget gick pga ändring av tid och datum på möte och ändring av lokat. Varför just precis när jag faktiskt gett fan i att skuta upp allt då funkar det inte ändå? Helt otroligt.
Senare på aftonen gick jag till min mor och tänkte äta någonting gott som jag slapp laga själv eftersom jag inte ville äta fiskpinnar eller korv, vilket är det enda vi har hemma i vår frys just nu. Men gissa vad jag fick sätta tänderna i? Fiskpinnar och potatismos.
Efter det gick jag ner på UG och fick ett band bokat till studentbalen, och sen blev jag kvar. Efter en stunds prat om gamla fula minnen från kära Grevåkerskolan med Timo satte vi igång med ett spännande parti TP! Han vann. Men det gör inget.
Guldpunkten under spelet var hans mor Deanne som sa en så ful grej att vi knappt kunde vara seriös längre.
jag - "Vilken dag har VALBORG namnsdag?"
Deanne - "Va sa du? VOLVIAN?"
Hon sa antagligen Volvian eftersom det är ett namn som finnt och är vanligt förekommande i samhället.

Ack ja.
Efter 12 timmar i Östersund och på buss mellan Hammerdal och Östersund ligger jag som sagt i soffan och tittar på Boston Tea Party.
Snart ska jag borsta mina tänder och somna i soffan tills Göran kommer hem. Man vill ju inte ha mommas tänder? hoh!

Volvian.

Kommentarer
Postat av: emma

hahah. mommas tänder är ju fina :)

2010-03-17 @ 10:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0