Sex and the city

Det är otroligt hur en sån tjejserie kan vara så bra, och få en att må så bra. Sex and the city är ett måste när man är ensam. Just nu är jag ensam.
Nu börjar Top Model. Det är också bra. Idag vill jag ha lax och avocadosallad. Tyvärr är jag näst intill pank så det går inte. Jävla pengar. Jävla räkningar. Jag tror inte riktigt att Gud vill mig just nu.
Ändå fast allt är skit ekonomiskt sett så ligger jag och längtar efter sommaren, och planerar resor och grejer man bara måste göra. Och tittar på vårkläder och sommarkläder och träning och solning. Allt för att vara hur snygg som helst i sommar. Men hur brukar det egentligen bli?
Om två timmar ska jag iallafall bege mig till sporthallen för att vara med på aerobicspasset. Imorgon ska jag simma och på onsdag blir det vattengympa. Jag ska verkligen prova att göra allt det här iallafall. Hoppas jag inte kommer hitta på en massa ursäkter. HOPPAS!
Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0