Inredningsfeber

JAG DÖR!
Jag vill bara sitta och slita tapeterna från väggarna, kasta ut all skit vi har här hemma. Speciellt köksbordet från helvetet. Jag vill gå i inredningsaffärer och skapa ett vackert och rogivande hem som samtidigt hör ihop. Inte bara några fina saker här och där blandat med bokstavligen skit man fått av föräldrar.
Jag vill kasta ut allt porslin och alla bestick. Ja nästan iallafall. Sen, när lägenheten är helt tom på grejer. Eller ja, nästan iallafall. Då! Då ska jag storstäda allt så det luktar gott, är rent och fint och helt dammfritt.
Sen ska jag inreda det fint och perfekt. Jag vet nästan hur jag vill att allt ska se ut.
Hjäääälp!
Hur ska jag har råd med allt jag vill?
skitliv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0