Härligt!

Har nyss suttit och avjutit en öl samtidigt som jag lyssnat på HIMs nya skiva Screemworks - love in theory and practise. Jag måste säga att jag blev väldigt positivt överraskad! Trodde absolut inte att det skulle vara så bra som det faktiskt var. Har för vana att bli lite besviken första gången jag hör nya låtar, så jag hade förberett mig på det, men det var faktiskt skitbra! Lite mer upptempo och "gladare" låtar eller hur man ska säga. Inte lika deppigt som deras tidigare. Jävligt jävlig bra! Lyssna allihop!



Vi säger dessutom grattis ännu en gång till prinsessan Hermelin som fyller 21 :)

Kommentarer
Postat av: orb

Prinsessan Hermelin, är det de ni småbarn kallar mig för?:/

2010-03-27 @ 18:28:56
URL: http://illustreraddjavulskap.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0