Gonatt skitsnack

Åhrå.
Nu ska jag hoppa in i duschen (fitt) och bli ren och fin. Jag orkar väl inte va ren och fin? Ännu mindre orkar jag leta fram nåt vettigt att ha på mig imorrn, men om jag gör det nu så kan jag sova en stund längre imorrn. Vem kom på att man skulle va snygg? Jävla pucko.
Egentligen vill jag bara dra av mig ett lager hud så all smuts och dålig lukt och klibb försvinner och gå och lägga mig i en renbäddad säng. Men inte ens det har jag orkat gjort på skandalöst länge. Tänker inte berätta hur länge, men att det är ett kvalsternäste det är säkert! Fan va jävla ofräsch och äcklig jag är ibland, men det syns ju inte på ytan så då gills det väl inte?

Saker jag önskar hänt tills imorrn bitti:
Mirakulöst tappat 10 kilo vikt och fått fina, fasta pattar
Det är fredag
Göran har klivit upp 1 timme före mig (utan att jag vaknat) och köpt tulpaner och gjort storfrukost
Det är 10 plusgrader ute och all snö på balkongen har smält + strålande sol
Folk anser inte att man är alkis om man tar en öl innan 12.00
Snälla stadsminister Reinfeldt har dubblat studiebidraget
Mitt hår har inte blivit tvättat på över en vecka, men är varken fett eller smutsigt
Kenza skänker mig sin garderob för hon har råkat köpa allt hon äger i min storlek
Även alla hennes skor
Katterna har lärt sig skita och pissa på toaletten
APRIL APRIL! - säger The Gitt (min mentor) och hon erkänner att hon bara lurats när hon gett mig uppgifter jag missat. Självklart har jag lämnat in alltihop
Jag får jobb på dagis över sommarn och framåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0