Bestyr

Nu ligger jag i soffan och tittar runt efter roliga bloggar osv. Har städat ihop min BOMB av kläder i sovrummet så nu ligger det mesta i garderoben, visserligen intryckt och osorterat men ändå. Resten är i tvättkorgen som är överfull och litegrann i tvättmaskinen! Hatar att tvätta. Det kan vara det tråkigaste som finns. Hänga tvätt. Skitgöra.
Ikväll blir det myskväll och hyrfilm. MYS! Det var längesedan jag låg hemma och tittade på film i lugn och ro en fredagkväll.
Cesar Milan på tv! Måste ses!

Senare ska jag byta sängkläder, också det tråkigaste jag vet, och åka till Strömsund och hämta mitt pass på polisstationen! Nu är det verkligen inte långt kvar:D
Ikväll bokas resan!

Vill förövrigt att Hoppis ska ringa så jag får höra allt om Skäggmannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0