Är jag bäst eller är jag bäst?

Inte nog med att jag försov mig, tro inte på fan att jag missar bussen in sen? Så nu får jag sitta här hemma och rulla mina tummar. Får väl inte heller nån skollunch för det hinner jag väl inte med. Jag tycker inte om mig själv ibland.
Sen när jag kommer hem igen måste jag vara själv. Igen. Jag vill väl inte va själv. Det är det tråkigaste jag vet! Och jag måste laga mat. Själv. Åt mig själv. Det vill jag väl inte heller göra. Skitliv.
Och anledningen till att jag missade bussen var för att jag inte har nåt att ha på mig. Alls. Måste ha strumpbyxor idag och det vill jag inte alls. Jag vill ha jeans lr jeansleggings eller leggings. Men det är hål i alla mina sånna. ALLA. Hur är det möjligt? Antagligen enligt lagen om allts maximala jävlighet så måste de väl gå sönder samtidigt som min ansiktstvätt och ansiktscreme tar slut, och då jag har sjukt mycket räkningar och endast har 237:- kvar tills den 30e. Och dom går åt på lördag. Jag måste till och med låna pengar av mamma. IGEN. för att kunna ta mig med tåget till norge.
Det suger verkligen kuk att inte ha nåt jobb och att vara så förbannat otursförföljd.
Och jag vill börja röka igen också, men det har jag väl absolut inte råd med!
Vill inte ha damm och katthår på allt jag äger, men det kan jag väl inte göra nåt åt. Luddet och katthåren går inte ens bort i tvättmaskinen. Varför då? Kan nån svara på det? Jag vill ha RENA kläder, inte bara blöta.
Tack för min klagostund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0