2 days to go!

Studenten närmar sig med stormsteg! 2 dagar kvar och Queen vrålar ur datorn. Aj lööv it.
Nu ska jag snart ta bussen in till skolan och tömma det förbannade skåpet en gång för alla! Visserligen har jag ALDRIG tömt skåpet innan, utan låtit vaktmästarn slänga allt som legat där i, men jag har en massa skor och skit som jag vill ha hem denna gång. Sen ska jag också tömma bildlådan och ta hem mina dukar och tavlor. Den lilla blonda ska - ÄNTLIGEN - få sin tavla som jag lovade henne för typ 1 år sen. Ehe.
Vi tackar ödmjukast Madde som låter mitt pick och pack åka med henne hem från stan. Savior in the nöden.

Ikväll vaknas det utgång om jag inte missminner mig. Menne.. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0