typisk tjejkväll?

Nu är jag inte van vid typiska tjejkvällar, men jag antar att det var nåt sånt vi genomförde igår. Kring 7tiden kom Emma och Marie till mig och vi köpte lite gosaker som jordgubbar och ALKOHOLFRI cider. Sen la vi på ansiktsmasker och målade naglarna och tittade på sex and the city. Rung 9 åkte Marie hem så jag och Emma hade nostalgitripp - O.C säsong 1! Eller ja, vi tittade på två avsnitt för när man är vuxen måste man jobba klockan 7 på lördagmorgon så jag var tvungen att sova nångång. Men inte fan gick jag och sov när Emma gick hem vid halv 12 tiden. Jag, mitt ambitiösa arsle satte mig och skrev ett CV! Jo för jag ska söka jobb till veckan, fan va jag kan!

Nu idag när jag jobbat klart och rullat hår på alla tanter ligger jag efter en kebabrulle däckad i soffan. Emma vill göra nåt. Jag är tröttare än Gudjävel. Nåväl, ska dra en powernap och ssen går vi se hur det känns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0