Lediga tisdag

Det blir denna dag, den 27e juli från och med nu kallad. Eller var det nu det var Zandra Dräparens dag? Eller Tina stöparens dag? Eller Bengt köparens dag? Hmm. Har glömt datumet. Viktigt är det iallafall!

Har precis bytt kattlådorna, duschat och druckit mitt morgonkaffe. Gott. Och sen så har jag surfat runt och läst alla viktiga bloggar som finns förstås. Nu ska jag fan i mig spela tvspel så får karljäveln säga vad han vill! Sen kring tretiden åker jag, Göran och Henke in till den stora staden för ett biobesök. Inception - nya DiCaprio filmen. Verkar asfrän, och han brukar inte göra dåliga filmer nu på slutet så vi hoppas på det bästa!

Såg för övrigt en skitbra film igår. Pride and Glory hette den. Nån slags snutfilm som var så jävla frän! Se den gott folk. Den börjar typ som ett CSI avsnitt så jag blev skitsur i början men sen blev den så jävla bra och slutet var fenomenalt. Så se den, även om det inte är er typ av film. För det var inte min typ av film heller, och jag gillade den!

Tycker det suger att det är juli och höst redan. Har badat två gånger i år. TVÅ! Men inte har det varit mitt fel iallafall. Det är kukvädret som inte ville vara med mig nån jävla dag. Nu har jag mycket otalt med Gud känner jag. Blir nog en fin diskussion där sen när jag dör och vi slår oss ner utanför pärleporten och talar om våra oförrätter.
Tillbaka till höstfan. Det är som sagt den 27e juli och det är redan fucking höstväder! För några nätter sen var det FROST i Hammerdal. Nu packar jag väskorna och flyr härifrån. Tänker inte vara med om nå sånt! Sommar i en månad till tack. Inte för att det riktigt har varit nån sommar men snön smälte iallafall så det är ju ett steg i rätt riktning trots att sommaren verkade ha tagit ut sig strax därefter och lagt sig till att vila tills i maj nästa år. Kuksommar. Nu måste man alltså börja köpa höstkläder. Inte fan vill jag titta på halsdukar i juli? Har jag nåt val? Visserligen skulle jag kunna dumpa Göran och bli ihop men nån rik jävel från OC och aldrig mer behöva använda mössa, men det känns lite drastiskt och onödigt.


Dagens outfit? - Verkar fan inte bättre.

Kommentarer
Postat av: Z

men hahaha ;) hade glömt domdära dagarna.

2010-07-27 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0