Jag kom, jag såg, jag stråkade

Det blev ingen film ikväll. När jag skulle hämta Robin på dagis var han inte där utan när jag ringde honom skrek han "NE JAG HÅLLER PÅ ATT SKYNDA MIG, VI SKA PÅ STRÅKET! BUSSEN GÅR SNART!" Så jag fick väl skynda mig allt jag kunde och så satt vi på bussen in. Peppen var sådär men inte skitbra, eller skitdålig. När vi kom in möttes vi av Erika och Erika. Vi gick över hela jävla stan fram och tillbaka och kom till slut till stråket så var det tusen folk överallt. Jag och Robin tappade peppen direkt och gick till Robins syster Nathalie och var med hennes kompisar till bussen gick hem 22.10.

En sådär kväll. Skulle hellre tittat på film men nu vet jag ju på allvar att jag INTE gillar stråket. Blir inget nästa år. Usch.

Tina - Stråket. 0-1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0