Inception



Kolla bilden. Verkar det inte vara en hur frän film verkar det inte vara? Jo, det kan jag berätta att det var! Den var kanske den bästa film jag sett på läänge. Men det har varit mycket bra film på slutet så det blir lite svårt att säga den bästa. Men helt klart EN av dom bästa! Jag fastnade från och med första scenen och sen bara satt jag fastnaglad och vågade knappt blinka för att jag var rädd att missa nåt. Handlingen var sinnessjukt bra och sådär skönt konstig. Som en våldtäckt på hjärnan. Konstigare och konstigare och man hörde riktigt hur allas hjärnor försökte fatta men fan alltså. Gah. sjukt bra. Se den allihop! Och se den på bio för den är full av skitcoola specialeffekter.

Nu har jag gosat ner mig i soffan med ett glas ISKALL oboy. fy. fan. vad. gott. Mitt första glas på hur länge som helst för jag har glömt köpa oboy i några månader. Haha. Har nästan varje gång jag ska handla tänkt innan jag ska iväg att NU ska jag köpa oboy och sen kommit hem utan. Men min Göran gick på affärn och köpte det imorse medan jag duschade.
Imorrn står det jobb på schemat och sen träffa Robin! På tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0