Humöruppsving!

Sådär nu är jag glad iallafall :) Efter att ha peppat med Le Tigre och Gears of War och en påhälsning av Rhodin som fortfarande är kvar och lite planpyssling så känner jag att allt inte är lika mycket skit längre, haha. Det är inte så lätt när man lider av månadsbesväret blödande fitta som Robin skulle sagt.
Nu planerar vi en tripp till stan för att sedan eventuellt stanna tills på söndag. Borde ge mig lite tid att andas lite avgaser istället för den förbannat friska, men ack så tråkiga, Hammerdalsluften.
Om vädret vill va på våran sida så borde det hinnas med badning, frisbeegolf, minigolf, stekning och annat festligt i glada vänners lag. Ölning blir det i vilket fall som helst!

Efter uppryckning och en dusch är jag nu hungrig som en jävla varg, men inte så pepp på att äta.. Hur det nu kan komma sig? Men tanken på att ställa sig och laga mat känns jävligt långt bort. Kan ingen få lite Jesus-feeling och komma med en kebabrulle utan lök och tomater med vitlöksås till mig tro? Det skulle uppskattas och även sätta mig i gentjänst-situation.
Så snälla, för att förgylla min dag så är numret till Blå Husets pizzeria 0644-71000 och min adress känner ni väl till. Förväntar mig en trevlig måltid inom en timme. Tack på förhand!


och om detta inte inträffar ser jag förmodligen ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0