Guldväder!

Idag är det verkligen guldväder! Det har varit strålande sol, inte ett moln på himlen och ca 22 grader i skuggan. Och jag har jobbat. Åter kommer mitt problem med Gud upp. Herren måste verkligen hata mig. Nåväl, det har gått ganska bra iallafall förutom spindelbett och att en tant rymde för nån idiot till personal hade låst ut henne på altanen. Men det gick bra, och inga skador skedd!

Min kära pojkvän har tinat köttfärs så det blir köttfärssås och spagetti idag. INTE FY SKAM. Och inte igår heller. För övrigt har min kropps odör gått över till oacceptabel idag då jag tvingats suttit i världens varmaste kläder ute i solen. Men det fixas snabbt med en dusch! Och efter dusch och mat ska jag gå på dagis och hälsa på Robin och sen va med han ikväll. Öh. Hejdå :)
Helgen bjuder på jobb jobb jobb iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0