good morning starshine, the earth says hello!

Idag vaknade jag som precis alla människor i världen skulle vilja vakna - av tusen pussar i nacken! Det är förbannat mysigt alltså. Tyvärr ville inte vädret va med mig idag så jag la mig och surade ett tag. Över lite allt möjligt. Men nu har jag (nästan) ryckt upp mig och ska göra lite frukost.
Är lite less på den här sommaren för att den har faktiskt varit den sämsta hittils. Inget väder, jobb, bara varit i Hammerdal förutom en dag då jag var i stan. Och dunderhelgen förstås, men då var man i Ström och det är inte så fränt det heller. Ingen festival, ingen resa nånstans, och det här är min ENDA lediga vecka samtidigt som Göran och självfallet ska man vara luspank så man inte har nåt annat val än att ligga i lägenheten och spela tvspel.
Imorrn åker ett jävla gäng iväg och campar över helgen och vi kan inte följa med pga pengabrist. SUGER. Sen jobbar jag nästan konstant i tre veckor och sen är Görans semester över och lite senare åker han till Italien för inspelning av nästa skiva. Och jag ska väl ligga här hemma och tänka över alla roliga saker jag kunde gjort.
SÅ! Nu har jag hävt ur mig mina bitterheter. Nu ska jag plocka fram frukost och sen ska jag nog ta och måla lite. Det funderas på om vi ska ta en tripp till stan och göra någonting? Kanske inte är helt fel! Hoppas vi stannar där tills på söndag isf.

Nä men vi hörs lite senare idag så får ni alla önska sol och välgång till mig, mkay?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0