Förstörd jävla tjej alltså.

usch. Har sovit som en idiot. Och jag är fortfarande trött!

Igår kastade vi in handduken kl 8 på kvällen och åkte hem med Henke. Jag, svinbakis eftersom alkoholen inte tog. Göran, svinfull för att alkoholen tog lite väl hårt. I lorås ringer jag älskade blå huset och beställer en brulle som jag älskade till döds i soffan iklägg myskläderna nr.1! Paincraze t-shirt och mina ljusblå glassar<3
Men fan va kul jag har haft dom här dagarna! Trodde aldrig jag skulle säga det men fan, jag saknar att va i östersund nästan varje dag!
Det absolut bästa med hela vistelsen var såklart fredagen då jag ÄNTLIGEN fick träffa Jannica Evelina Möller igen. Träffade Nathalie Roos också och det var grett men vi har ju haft en date för inte så länge sen ;) Träffade också Jägemar och Karin har jag nåt minne av men i min storfylla kunde jag inte riktigt ta vara på det. Men vi får försöka igen haha!

Imorrn vaknas fucking jobb och sen är jag ledig tisdag. Sen jobb i 6 dagar i sträck! känns uuunderbart.
Nu ska jag nog börja med nån fucking mat så jag slipper va skithungrig. Och om en stund ska jag nog skicka iväg min lilla karl till affärn för inhandling av bakisförnödenheter!

Fan vad jag mår piss! Svettningar och allt det där som hör bakfyllan till. Nu blir det fan nyktert ett ganska bra tag, jobbar som en idiot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0