sjuk

Jag mår illa och har en sorts pulserande magkramp och har haft det sen 7 nån gång igårkväll, men jag har varken kunnat spy eller bajsa trots att jag velat göra det och försökt hjälpa till. Inte har jag sovit bra inatt heller pga det, och dom snuttar jag faktiskt lyckades sova så drömde jag mardrömmar. Drömde bla att jag var tvungen att ta ihjäl Kenneth och Sten, mina katter. Vaknade och lipade som fan. Inte kul alls. Så idag blir jag hemma från skolan. Väldigt tråkigt, men jag ska göra klart mina religionsläxor då iallafall så dagen inte blir helt bortslösad. Sen så ska jag ligga  och tycka synd om mig själv och se första säsongen av OC. Det var länge sen.
Jag vill ju faktiskt mycket hellre vara på skolan och må bra och vara med tjejerna. Och lite killarna också då. Och dricka kaffe i Helges och måla i A6. Dessutom har jag slut på pengar på telefonen så jag kan inte ringa lr svara på sms. Så ni vet. kommentera söta saker så jag blir glad och frisk fortare :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0