Rastlös

Jag ligger i soffan och bokstavligen DÖR av rastlöshet. Ingenting har jag att göra och det är svinkallt och pappa tittar på sport på tvn. Kl 7 går bussen in till stan så jag måste alltså vänta i 5 timmar innan jag kan ta mig någonstans. Suger kuk gör det.
Försöker få reda på om möjligtvis någon annan ska ta sig in till stan denna dag så jag kan få åka med, men än så länge är jag utan napp. Hoppas lite till.

Jag längtar efter sommar så jag håller på att dö. Vad är meningen med skitvintern egentligen? Jävla fan. Jävla. Fan.
Idag har jag beställt lite kläder och böcker. Häärligt. Jag får mina saker innan februari iallafall. Börjar bli rastlös över även det.
Igår kom den gamle Tobias Rhodin med mina kläder jag glömde där i somras. I SOMRAS. Även han är lite seg hahihaho.
Hendrick har åkt hem för den här gången också. Inte kul.
Jaja, jag ska väl döda lite folk och suga kuk hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0