pilutta.

Jag ljög. Jag ska visst dricka öl ikväll hehe. Men egentligen borde jag inte för jag håller på att bli sjuk men det skiter jag i. Ska bli nice att sitta hemma och dricka nån kall, spela kort och prata med kamrater. Borde egentligen också tvaga min kropp i hänsyn till alla andra men jag orkar fan inte. Borde ha bh på mig också men BLÄ, jobbigt.
Göran och Norre och några till har åkt för att inhandla rusdryck. Själv borde jag diska, men jag tror inte jag orkar. Laga mat ska jag iallafall göra. hahihaho.
Karin - Jag saknar väl dig med som fan!
Jag har spelat tvspel så in i helvete idag. Först Gears med Göran och sen Saints Row 2 själv. Jävla tönt man e. Men jag gillart.
Hungern river min arma vargabuk också, så snart blir det matlagning. Ugnsbakad lax med stekt potatis - NOM NOM!
Alla i närheten ska väl på dansen i Häggenås, men jag kan inte förstå varför. Det är så jävla mycket överpris och det är svinjävlakallt ute.
Jag vill ha kaffe och skitsnack i Helges. Snart så. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0