Perfekt helg - Nästa helg?

Jag är nykter denna helg. På riktigt den här gången! Sitter och pratar med Erika på msn. Hon tycker jag ska komma till Mora. Det tycker jag också! Nath, vi får slå våra kloka huvuden ihop så det blir någe av nån gång!
Igår såg jag på Wristcutters och åt smågodis med min lilla Göran, mysigt värre! Idag ska vi baka bröd och kakor. Vi får försöka vara ambitiösa när vi väl är i stånd till att vara det haho!

Det jag däremot ligger och tänker på just nu är att jag är väldigt sugen på att gå ut nästa helg, med mina tjejor! Jannica, Hoppis, Karin å ja. Ni vet :) Vi får även studiebidrag på fredag så då jäflar! Vad sägs? Lite förfest hos Jannica lr Math lr nåt, och sen ut nånstans? Jag tycker det är dags.
Idag kanske jag även orkar lägga upp alla bilder jag lovat lägga upp  men som inte blivit av. hahihaho :)
Sen vill jag gärna ha en regelrätt MysKväll också. Med tjejerna. Med tjejfilm och sånt där. Det gillar vi!
Ni får ringa om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0