Hahihaho!



Idag har jag varit på Helskön och gjort ansiktsbehandling och nagelförlängning och jag måste säga att ALLA borde prova på det! det känns så jävla lyxigt och man mår riktigt bra både under och efteråt. Jag kommer absolut att göra om det så fort jag anser mig ha råd.
Nu kollar jag på Paradise Hotel (haha, viktigt som fan) men det är inte så jävla bra tycker jag, förbannat löjligt program och jag ska gå in till min lilla pojkvän och sova lite.
Imorrn ska jag och Robin och hans familj förmodligen åka in på bio, men det är inte säkert. Det beror på hur kallt det är eftersom deras bil inte har nån motorvärmare. Hoppas vi åker in iallafall!
Jag har haft några roliga och mysiga dagar, men jag saknar klassen och att gå i skolan. Det är ganska skönt med rutiner. Känns som om jag inte varit iväg på skolan på flera månader. år. Närå, men jag är less på att vara ledig.
Hahaha vilka jävla nollor som är med i PH. VEM i Guds namn ställer upp på att göra bort sig inför folk? Inte för att så många tittar men ändå, varför? Jaja, jag har ju nått hjärndött att se på TV iallafall. Det är inte varje dag. Eller jo det är det. Men tack till er ärkepuckon iallafall för att ni är dumma i huvet! Knulla i tv så jag kan se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0