Gomorron!

Klev upp för kanske 40 minuter sen, men fan vad länge jag sov! Och inte mår jag särskillt mycket bättre nu än imorse, bortsett från att jag inte längre behöver sova.
Nu sitter jag och äter ravioli och det går väl sådär. Jag har svinont i magen fortfarande och jag måste faktiskt pressa ner maten och sen ta en paus efter varje tugga för att se till att den inte kommer upp igen. Det är inte kalaskul måste jag säga.
Om en stund ska jag försöka sätta igång med läxorna, men först ska jag titta på ett avsnitt O.C.
Tack Jannica Möller för att du påminde mig om den serien!
Tack Karin Grannäs för att du skrev ett sött meddelande på BDB!
Tack ÄlsklingsGöran för att du skickade ett sött sms!
Tack mamma för att du ringde och påminde om pengarna jag är skyldig dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0