Feber och städning!

Idag har jag snorat och haft feber hela jävla dagen. Lagom roligt förstås. Och självklart ska jag bli sjuk när det är gratisvecka på fristilen. Jävla fitteri. Och inte har jag alvedon heller..
Nu håller jag på att städa, men dammsugaren gick sönder innan jag var helt klar så nu skurar jag iallafall det jag hann med att dammsuga. Just nu har jag en paus eftersom det är Vänner på tv och min skalle behöver vila ett tag. Katterna har cpdamp som vanligt och river världen. Måste nog riva dom till köttslamsor och limma upp på väggen.

Jaja, jag ska kolla på tv nu. Sen fortsätter städningen så jag kan vara lat med gott samvete sen! :)
Cpkattjävlarna drog precis ur tvkabeln. Dö.

Kommentarer
Postat av: emma

AHAHAHH kattslamsorna

2010-01-25 @ 14:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0