Detta fält måste fyllas i

Idag är det soligt och helt fantastiskt fint väder ute. MEN! Jag låter mig inte luras, det är -30 ute och jag vägrar gå ut idag. Det är för jävligt att det ens ska kunna bli såhär förbannat kallt. Jag vill ha sommar! Och vår då förstås. Först vår. Det är rätt mysigt.
Igår var jag ambitionsministern! Jag gjorde klart 2 läxor jag skutit upp lite för länge, men nu är dom klara igen! Då blev jag nöjd och glad och ville belöna mig med nåt, men jag har inga pengar så det gick inte så bra. En burk oliver iallafall, men det hade varit roligt med nya skor lr nåt. Ehehe.
Längtar ihjäl mig till måndag då man får träffa folket igen! Klassen alltså. Längtar till och med efter lektionerna.
På ett sätt längtar jag väl till studenten, men på ett annat sätt så vill jag bara pausa tiden och ha det som det är nu. Fast varmt klimat då. Efter studenten så blir pappret blankt. JAHA? En bra grej är att jag iallafall sökt jobb nu, men jag lär ju inte få något men jag har iallafall försökt. För försöka betalar fett med räkningar. Eller?
Jag saknar Hoppsan. Och Jänki. Och Karn. Och Iceman. Och ja, typ alla.
Nu ska jag spela nå tvspel tror jag! Jag gillar som det jag. Faboritsyssla.
Vad säger ni? Ska vi kanske sitta och planera en massa saker nästa vecka? Om de blir av eller inte är ju inte så noga. Det är roligt att bara peppa upp sig själv!
Göran pysslar med sitt Star Wars skåp. Han är för söt. Han möblerar om i det så att alla saker får plats i bara ett skåp istället för två som i nuläget! Katterna springer omkring och är dammiga och Kenneth grinar som vanligt.
Inget speciellt händer här. Men ikväll blir det nyktert iallafall, för jag håller på att bli sjuk och det vill man ju inte vara på måndag då skolan, ÄNTLIGEN, börjar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag längtar fan i mig också tills på måndag. väldigt konstigt. det borde ha med studenten och göra, men som du säger... vill man ändå inte riktigt att den dagen ska komma. SAMTIDIGT SOM DEN BORDE VARA HÄR I D A G !!! jaja :D wihoosooslallala vi ses på måndag gumman, saknar dig

2010-01-08 @ 14:34:39
URL: http://jagharbyttnamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0